Sista hoppträningen för Lisa idag :(

och den var awesome! Red den lille fjordingen Matilda. Vilken krutponny med värsta fina sprången :D

Var riktigt pigg jag kunde bara sitta och styra mot hindrerna och bara leka runt. Hoppade en bana på 9hinder som låg på 70-80cm :D Hoppade liksom stora muren med henne det har jag och Ghost inte ens gjort :O

Var jätte kul att hoppa C-ponny igen! Jätte taggad att sitta upp på Ghost och bara köra järnet.

Kom ihåg att bloggen snart läggs ner ni hittar mig på fridaghost.blogg.se framöver! 




Haha idag förutom det vanliga har Linda och jag lärt lite fjordingar att gå i skrittmaskin. Vi har även fotat Bono och Athos :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0