Packa packa!

Drygt det är att packa. Igår började jag packa Ghost grejer. Har tvättat massa av hans schabrak och nu börjar även täckena bli rena. Så ALLT är rent till flytten. Så jobbigt att packa upp och tvätta direkt när man kommer hem. Mycket skönare att låta de ligga i sina kassar tills man ska använda de igen :D

Sedan har vi ju då mina grejer :O Ah har lite jackor som ska tvättas men annars kommer nog mina grejer gå väldigt snabbt att packa, vilket är skönt.

Jaha om två veckor anländer jag till Norrtis igen :O




Idag så har det väll inte hänt någonting speciellt. Linda och jag red en vända på Akilles och Tamara på förmiddagen och vi har släppt våra grabbs på bete en stund. Skönt med helg <3



Hugo!

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Tjena jag har beställt En nässpray till Ghost kolla på hippovitae.se

Nostril Vet

Kanske fungerar:-)

Puss Mamma

2011-05-15 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0