Lalalala

Är lite smått trött. Linda och jag svullade kladdkakan jag bakade på eftermiddagen nu på kvällen. Kollade på talang och Bonde söker fru! Gotlänning med! haha


Men vi förtjänar kladdkaka idag tycker jag (vi) för vi har gjort precis det vi brukar göra varje dag fast ännu snabbare. Har även ridit lektion för Ingela på Magika, hoppning! Jätte kul :) Hon var fräsch och framåt och jag kände mig duktig.

Sen på kvällen när Linda och jag eftermiddag fodrat Lisas hästar red vi upp till basänget och kollade till hästarna där och sedan red vi ett pass i ridhuset på våra guys! Ghost och jag red LC1a programet 2gånger. Jag ska försöka sätta det perfekt eftersom där har vi en chans att ta placering. LB1an som är KM klassen sen ska vi bara göra en % höjning så är målet avklarat :) Vi hoppas ju självklart på %höjning i LC:1an också men den har vi blivit placerade så många gånger så de är klart att vi håller på det :D



Nä nu sove liit!

Puss och godnatt!

Igår när jag pratade med pojken min så sa han att han kanske inte svarar idag om jag ringer för det är hockey, var tvungen att prova och pojken hade rätt! Nu ska vi bara vara 3veckor utan varandra. Sedan har vi hela livet framför oss! Älskar dig Andreas Erik Hafelt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0