Ghost!

Har inte skrivit in Ghost träning sedan V15 så här kommer lite rapporter:

V16
Måndag:
Vila
Tisdag: Jogg
Onsdag: Uteritt m jogg
Torsdag: Vila
Fredag: Skritt tur
Lördag: Uteritt
Söndag: Vila

V17
Måndag:
Skrittmaskin 30min
Tisdag: Skrittmaskin 30min
Onsdag: Skritt tur
Torsdag: Jogg
Fredag: Vila
Lördag: Uteritt m jogg
Söndag: Jogg m bom

V18
Måndag:
Skrittmaskin 30min
Tisdag: Uteritt m jogg
Onsdag: Vila
Torsdag: Uteritt + jogg i ridhuset
Fredag: Dressyr
Lördag: Uteritt
Söndag: Skritt tur

V19
Måndag:
Skrittmaskin 30min
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Uteritt
Fredag: Uteritt + jogg i ridhuset
Lördag: Jogg
Söndag: Uteritt m jogg

V20
Måndag:
Vila
Tisdag: Skrittpromenad
Onsdag: Vila
Torsdag: Skrittpromenad
Fredag: Longerad
Lördag: Skrittpromenad
Söndag: Skittpromenad

Som ni ser har han inte gått hårt dom senaste veckorna. Dels för att han haft sin hosta och vi inte vetat vad den beror på så har vi varit försiktiga. Men nu är han ju hemma och den har släppt säger mamma :D Imorgon och på tisdag ska Anna Ghost medryttare rida på honom så då får han gå lite mera ordentligt. Om exakt en vecka får jag hoppa upp på favvo igen. Men till dess blir det fjordingar, Tamara och lite halvblod som får bära runt på mii <3



Precis när inlägget skrevs födde My sitt föl. Har varit ute och kollat så den skulle börja dia i säkert en timme nu. Men den har fått nappflaska och är förhoppningsvis på benen imorgon. Det blev en hingst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0