Du ser mycket ÄLDRE ut :O

Det är körläger här under helgen och gänget kom redan igår eftermiddag.

Har hoppat in och hjälpt dom ta hem hästar och lite sånt.

Sandra kom igår kväll för att rida lite hästar. Höll lektion för henne när hon red Felix. Fick svetten att rinna på båda kan jag säga. Men hon tyckte det bara var bra. Satt och snicksnacka och kollade på körlektion på kvällen. Mycket skratt fast dock inte till eleverna :D

På kvällen så skulle alla hästar ut och jag var lite vattenjour.

Idag på morgonen hämtade vi hem hästar och det är ju underbart att "barn" är så ärliga. Det var en som frågade hur gammal jag va. Jag ba 19! Vilket hon ba

SKÄMTAR DU ELLER? Du ser mycket ÄLDRE ut!!!!

Kul, kul att höra NOT!!! Läste att Bella (min Bella inte Blondinbella) också hade åldersnoja. Men fan det är inte kul att se gammal ut. Måste nog göra någonting åt mig helt klart.

Ah ridit lite på c-ponny och flyttat hästar fram och tillbaka :O Usch höll på att bli en olycka nu på kvällen. Tack kära guuud att allt gick bra...

Fölet har inte kommit än :O förhoppningsvis i natt. Hoppas Linda vaknar när Blenda ringer (hennes tur att vaka)


Tycker jag ser exakt likadan ut som när jag var 17!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0