Boonbränna jomen visst söö

Svart på armarna, röd i ansiktet och vit på magen. Så kan det gå när man arbetar i linne hela dagarna. Har faktist tagit kort på det eftersom det ser så himla kul ut :O

Har nog aldrig blivit så brun som jag är nu i Svergie när jag kom hem från Grekland 08 var jag ju svart men det här slår nog allt!!! Mitt hår bleks ju även naturligt när de är sol hela dagarna så jag väntar med blekning någon månad till. Men topparna och luggen måste klippas innan sommaren! VIKTIGT :D



Ah nä fylla vatten, visitera hästar, mata hästar, leda hästar och ridit häst har stått på mitt schema idag. Red ut på Akilles idag, det var mysigt <3 Älskar försommaren. Saknar min Ghost gubbes galopp i skogen. En av de första grejer vi ska göra är att köra race i skogen :D 

Försöker få tag på bästaste Sara min tränare där hemma i Norrtis. Ghost och jag behöver hoppa för henne innan kristihimmelfärd. Blir lite tight men förhoppningsvis är mamma snäll och skjusar oss till Rådmansö eller Rimbo eller Vigelsjö. Man vet aldrig? Finns tydligen ett ridhus i Grofsta. Nödlösning får väll bli att hoppa privat för henne. 


Nä sove niu så säs vi snart. Anländer ju till Norrtälje nästa lördag på kvällen, spännande :D

Juste jag har packat klart redan :D
 

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Gör allt för dig utan på måndagen den veckan:-)Då är jag upptagen...Vi ses Snaaaart!!!

2011-05-22 @ 09:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0