2 hostfria dagar!

Ghost har piggnat till ordentligt nu och haft 2hostfria dagar i rad :D Fett awesome jag är så glad! Han måste ha hostat för att han haft mycket slem i halsen och nu har det äntligen lossnat, sköönt för honom (och mig)

Igår så lagade Linda och jag staket uppe på basänget på förmiddagen och en stund efter lunch! Släppte 3st småhästisar där sen. Åkte runt i Mazdan och var coola med våra höbalar. Hoppträningen blev tyvärr inställd :(

Ghost fick vila men han fick gå på gräsvallen och äta i 15min. Bäst att börja i liten skala eftersom han börjar bli äldre och är ponny så inte han får fång.



Idag så har jag mockat hagar och lite såå. Sett över ett annat stängsel med Linda och fodrat hagar :) Sedan har det kommit massa fastlänningar hit eftersom det är elit tävlingar här på ön i helgen. Edsbro bor här och även två andra lag skogslotten tror jag ett heter? Så de är massa ponnysar och människor här.

På kvällen nu skrittade Linda och jag ut och sedan red jag ett litet joggpass i ridhuset med Ghosten <3 Åh vad fin han är :) Han har blivit så stadig i formen. Nu ska vi bara finkamma det hela så ska vi höja % om en månad :D

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Vad skönt att hostan givit sig:-) Snart hemma...

2011-05-06 @ 08:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0