Hej mitt vinterland!

Bara för att jag skrev att sommaren var här igår så hade det snöat inatt, snacka om deprimerande när jag vaknade och såg snö på taket på ladan som är utanför mitt fönster?


Idag på morgonen så har Linda och jag fodrat hos fjordingarna. Kollat el. Jag mockade några boxar i gamla stallet och sedan fodrade vi klart överallt. Har även justerat hagar bakom nya stallet.

Nu är det ledträning av föl på gång, sopa sarg och Linda och min hovslagare kommer. Vi ska även ta hem hästar till dagen och morgondagens lektioner. Han kommer imorgon stället

Ikväll ska vi ha teori för barnen igen. Kommer nog in ganska sent ikväll så detta blir dagens sista och enda inlägg :D


Ha det bra!!!

Btw tror att snön kommer vara borta igen för solen lyser och det är HOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0