Hej!

Jag vill också väga 48kg!!! För när man har tynnat bort då räknas man som perfekt, eller hur?

Nä stör mig lite på Kissie som är en vuxen person som lägger ut bilder på när hon väger sig och JA tjejen har problem.

Men inte mer om det nu! Under kvällen har jag ägnat mig åt att beställa födelsedagspresent till gubben som fyller år snart (inte till pappa då utan till Andreas) Han läser ändå inte min blogg men jag tar det säkra före det osäkra och visar inte vad de är som köpts. Tar kort på det när han får det HAHAHAHAHAHAAHHAA!!!!

Hmm kollade på klänningar och andra kläder från sidan där jag beställt till Andreas men jag hittade sjutton ingenting (hur stavar man till 17?) För det är ju planerat att jag och Bella och se om några andra ville följa med nurå ska ut den 15e när jag kommer hem, partey <3 med B-rudarna!!!!


Sommaren är verkligen på väg här på ön och jag skrattar mig lycklig att vi kommit längre än fastläningarna där hemma. Bränna? Lite.... Men Ghost har tom gått naken några timmar i vårsolen :D De tyckte han var skönt <3
Vi föjde även med Athos och Linda ut en sväng efter lunch. Kan vara skönt för honom att se lite annat fast han har vila.

Eftersom jag inte har Ghost att rida på så har jag tagit tid att rida projektet Magika lite ordentligt idag. Mycket att hon ska vara känslig för hjälperna och acceptera att bettet sitter i munnen :D Hon gjorde jätte fina fattningar i galoppen idag och hon orkade även hålla galoppen jätte bra. Det var i hennes svåra högervarv som hon tappade och tog några travsteg men annars var hon kanon :D

Nu blir de till att sova ut ännu en natt <3

Hemma om 15dagar!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0