Hej!

Sitter på lunch (typ som vanligt när jag bloggar)

Våren börjar verkligen spricka upp vilket är helt underbart :) Kunnat gå utan jackan hela förmiddagen :D

Hela veckan har jag skött fodringar och vattningarna till lösdrifterna (vilket är 5st) dock är det bara vatten till en hage och sedan småbalar till 3st och storbalar till 2st. Småbalarna är det väll mest pyssel med men har både haft Sara och Linda till hjälp.

I måndags red jag lektion för Ingela på Magika. Har väll ingen direkt analys men det gick rätt bra. Hon blev ju rätt okoncentrerad på slutet men några stunder var hon riktigt fin. Det som är roligt med henne är att hon är framåt och hela tiden till skillnad från Karamell och Gry som jag också haft som projekt som går mer bakåt än framåt.

Ghost vilade i måndags men igår red Linda och jag ut med Athos och Ghost. Idag kommer det också bli en uteritt för hoppgrupperna var fulla ikväll så de blir imorgon för oss istället.

Red även ut på Magika igår med Linda och vår praoelev Matilda. De red på Felix och Smilla.

Har väll ingenting mera roligt att berätta. Eller jo nu har jag börjat på min fasta! Så äter inte grejer
med onödigt socker (räknar från 4e plats nu) och inge mjuktbröd!!! Det roliga är att min fasta slutar
på Andreas 20års dag, vilken timing <3 Det betyder att jag åker hem om typ 37dagar :D

 
Packad bil :)


Små grabbar


Tänk vad min kamera kan, vilket fint ljus det blev


Se om Lindas kamera innehåller flera bilder från igår... :D


Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Då är det ingen idè att köpa med godis eller skicka paket till dig på ett tag?

Är det nåt gott du får äta som du vill att jag tar med mig?

Mamma

2011-03-09 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0