Godmorgon!

Idag började min morgonvecka. Eller ah igår men eftersom jag tog Lisas morgon i lördags så tog hon min igår. Så nu fattar alla vad jag menar ;)

Ingen snö på marken idag iallafall :D Hästarna var nog rätt trötta när jag kom till stallen för ingen höll på att banka i dörrar eller bita i galler som dom brukar på morgonen. Har nog med sommartiden att göra lite.

Nä vad står på schemat idag då?
Typ ledträna föl. sopa sarg som vi inte gjorde igår, för mycket hästar som reds på eftermiddagen som inte kunde störas, hovslagaren kommer hit både gårdens och Linda och min. Vi har markarbeteslektion för Anette ikväll och jag ska även borsta av min häst lite idag tänkte jag.





Vi hörs ;)


Bild från Öland-10, Vill bara berätta att jag flyttar hem 28maj <3

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Godmorgon:-)

Glad är jag att du kommer hem...

2011-03-29 @ 08:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0