Utbildning nästa helg :)

Hejhej! Visst har veckan gått fort? Tycker jag iaf, hoppas nästa vecka går lika fort :D För det är så att vi har första steget på ULK utbildningen då. Här på Sindarve faktist :) Hoppas på mycket skoj!

Idag har det som vanligt varit lugnt. Har ridit Tamara med Linda som red Hektor. Tanken var att vara lite draghjälp till Hektor men han var rätt pigg så de klarade sig rätt bra. Men red kanke 20min eftersom dom båda inte är igång. Tamara är rätt jobbig att rida. Behöver mycket inramning och stöd. Sedan gillar jag inte hennes hackamore men men hon är ändå bättre på hack än på bett.

Ghost har gått i skritten 30min idag. Ska väll försöka rida ut ngt i helgen också :)

Vi har även lekt med Gåva idag. Hon har haft bett i munnen för första gången, även sadel och Linda hängde först på henne och sedan hoppade hon upp på henne och jag ledde dem på stallgången. Duktig flicka, inte alls lika stressad som Blenda trodde att hon skulle vara :)

Ikväll nu blir det Lets dance <3


Förutom nästa veckas utbildning kommer vi ha utbildning
19-20 feb och 19-20 mars.



Blivit medlem i HORK nu :)

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Kul att utbildningen börjar nu..Ikväll åker jag till Oman, hör av mig när jag e hemma igen:-) Jag kommer nog till dig den 11/3 om det går!

2011-01-15 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0