Ska tjata tills jag dör!

Hållå heej! Bloggen, våren är här :D Varma vindar, barmark på vissa ställen och asfalt på vägen :)

Idag har det väll inte heller hänt något sånt där spännande som är värt att skriva om. Stalljobb, nu blev ni allt förvånade va? :O

Ridit Brave älsklingen idag. Känns som han orkar mera nu (har väll endå bara ridit 3gånger) dock har han mkt päls och eftersom det faktist är varm så blir han en svettighäst :( Menmen lite bråkig i munnen idag. Försökte få honom att tänka mer på bakbensaktiviteten men det blev jobbigt i huvudet för honom. Galopperade som vanligt och idag trasslade han i vänster varv. Ombytlig häst? Haha söt är han iaf <3

Sedan var det dags att ta itu med the fjords. Yeah tog den säkra Hektor och Linda fick Gåva. Hade först Gåva som svans men sedan fick hon vara lite självständig vilket resulterade i en ministegring och trams. Hon ville bara hänka på Hektor. Men Hektor och jag är liksom lite för avancerade för Gåva och Linda eftersom han kan galoppera ett helt varv nu :O Lite bakutsparkar i fattningarna. Han är arg :S Imorgon ville Linda byta. Så se om jag överlever tuffa Gåva... framtiden får visa :D

Magne och Limbo blev ju klippta idag så vi fick ut dom efter lunch och fick med oss hem Melitta och Bloss.

Åt lite mellis efter att jag var och fodrade i skogen med Blenda och sedan red jag Ghost lite. Usch han var stark som fan och min arm ville inte hålla ut hela passet vilket resulterade i att jag inte kunde ge honom stöd i vänster tygeln så det blev skritt och sedan en lång och låg häst i trav på slutet...


Ja angående rubriken:

KOMMER INTE ÅKA HÄR IFRÅN UTAN BRAVE!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0