Liinda ha morgonvecka, jag har sovmorgon :D

Haha och skryter inte alls om det ;)

Idag har det varit luugnt, lite för luugnt, så luugnt att Linda och jag hade kvalitetstid i hagen med våra herrar. Dom skulle bita, slicka och trycka upp mularna i ansiktet på oss. Ghost var värst han bet mig i låret, min luva, slickade mina vantar och händer, tog tag i grepen (för egentligen skulle vi städa upp i deras hage) och gjorde ninja moves med den och blablabla...

Red med marre på Ghost idag och vilken skillnad på kontakt i munnen det blev, fick liksom en mjukare och följsamare häst vilket är +++ :D


Imorgon är inte Lisa här då ska Linda och jag vara kungar :D har fått en Tamara att rida på imorgon vilket blir skojj <3


Måste ta nya bilder på Tamara känner jag hon har blivit mkt mer
slankare sen august :D

Vad tycker ni om mina I arkivet inlägg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0