Inredning <3

Den senaste tiden i mitt liv har någonting som jag aldrig varit riktigt intresserad av blivit ett stort intresse och detta intresse är:

Inredning :O

Jag vet inte direkt vad detta har beror på men det kan vara alla inredningsprogram på tv, halv åtta hos mig programen när man verkligen får komma hem till någon och se hur man kan inreda snyggt och fräscht.

Jag gillar allt som ser lite gammeldags ut. I Lindas rum t.ex. har hon väldigt fina och gamla tapeter som är sånt som inte finns längre och som jag skulle dö för att ha en fondvägg i köket. Nu har ju jag inget kök men fy fan vad jag längtar efter att få någonting eget att styla i precis MIN stil :D Sorry Andreas när de gäller homestyling bestämmer jag :D :D


idag hittade jag en jätte fin hemsida som hette fridasgard.se (snyggt)

Lite grejer jag dog för:







Drömmer om ett helt omöblerat hus utan tapeter eller lagda golv i alla rum och bara låta kreativiteten flööda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0