Detta måste ha varit årets längsta dag!!!

Somnade ju inte dirket tidigt igår kväll, mös ju galet med Andreas, tårarna kom ju och jag vet inte om jag varit riktigt så ledsen förut när vi sagt hejdå... Egentligen vet jag ju inte hur länge jag kommer vara borta denna gång och han kanske kommer och hälsar på, framtiden får avgöra <3

Klockan ringde astidigt låg och myste på morgonen dock mådde jag väldigt illa och dom borrade utanför oss. Kunde nästan inte äta frukost var ledsen. Andreas gick vid halv 11 för han skulle på tränarkurs <3
Grät lite, skulle duscha :O inge vatten pga en läcka.

Fick gå till farmor och duscha och göra iordning mig. Pratade lite och sånt. Tog en koppkaffe. Gick hem för att skriva ut biljetten!

SHIIT VILKEN TUR ATT JAG GJORDE DET DEN TIDEN visade sig att flyget gick 17 och inte 18. Ringde mamma och pappa. Hysteriii, Oscar gubben blev rädd <3 Men hoppas att han tyckte min puss var okej sen när jag gick.

Sedan när mamma kom lugnade jag ner mig och Lisa ringde och sa att hon hämtar mig vid flyget :D

Nu har jag nattat hästarna, borstat lite på Ghost. Packat upp och gjort iordning mig för sängen...

Känns redan som jag varit här en evighet, blir väll bättre imorgon i guess, NEVER GIVE UP!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Oscar är pigg och glad och har varit på promenad:-) Nu ska vi sova... Puss och God Natt

2011-01-03 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0