Dag 3 - Mina föräldrar

My parents :)

Min pappa heter Ulf kallas Uffe och tycker om Aik och musik. Han tror att han är jätte rolig men det är han inte. Pappa tycker inte så jätte mycket om hästar men är oftast alltid med på tävlingar och några träningar. 

Mamma heter Katarina kallas Tina. Hon tycker om djur, speciellt hundar. Har alltid hjälpt mig så jag komma iväg på träningar och tävlingar. Mamma kan vara väldigt jobbig och tjatig men är annars snäll och lite rolig...




Så här såg dom ut när de precis blivit tsm haha!!!
 

Kommentarer
Postat av: faster

Är inte din pappa rolig? Undrar jag om han läser din blogg.............

2011-01-19 @ 14:26:05
Postat av: Uffe Granqvist

Klart jag läser, kommer å ge igen med att tycka att jag är ännu roligare. (tänk va ung man har varit)

2011-01-19 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0