Dag 2 - Min första kärlek

Var i en kille som heter Robin och vi gick på samma dagis. Jag kanske var 4år när jag satt vid köksbordet och hade Elloskatalogen i högsta hugg framför mig och kryssade i vilka gardiner jag och han skulle ha i vårt kök aww <3

Men om jag ska säga min första RIKTIGA kärlek och som jag verkligen fått respons på är Andreas. Det tog mig 1,5år att charma denna kille innan jag fick honom på fall. Det var mycket tissel och tassel innan jag fick honom hem till mig den där regninga dagen 5december 2008! Vi är alltså inne på vårt 3:e år :O Han är den enda killen jag sagt Jag älskar dig till så det måste vara min första riktiga kärlek eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0