Dag 14 - Mina drömmar

Guu jag har så mycket drömmar och mål jag vill uppnå och uppleva i mitt liv <3

Men en dröm som har förföljt mig sedan jag var 13-14år och hade eget stall
är att starta ett ridcenter för ungdomar mellan typ 12-18år som är duktiga
men inte har råd att ha egna ponnysar att tävla på eller föräldrar som
är kunniga att uppnå sina barns drömmar.

Jag ska stå för hästarna och allt som har med dem att göra och rida till dem
medans ungdomarna får tävla och träna dom åt mig mot en liten summa.
För att detta ska gå runt måste även jag sälja ponnysarna som är jätte
duktiga och sånt. Men jag vill att ryttarna ska utvecklas och bli duktiga 
och ansvarsfulla och som förstår hästen ur dennes perspektiv och bla bla bla...




Sedan vill jag ju självklart bo ihop med Andreas och så småning om skaffa barn
vill typ ha 3-4st.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0