Dag 11 – Mina syskon

Jag har två äldre systrar som heter Caroline och Josefine. Dom är 25 resp 24år. Vi har bara samma mamma så därför är vi bara halvsystrar. Detta visar sig genom att det har mörkare färger än mig i ögon och hår så folk brukar inte tro på att vi är systrar särskilt inte eftersom vi inte äger samma efternamn heller :)

Caroline alias Carro (tattiscarro pga sitt potatisplockarjobb när hon var liten) är äldst. Hon har massa barn, ett fint hus på landet och allt sånt. Hon är rolig och omtänksam. Hon vill gärna hjälpa till att ta hand om mig :D Gjorde det mycket när vi höll på att flytta från våran gård på landet in till stan osv...

Josefine alias Jossan, Jossi (loppan pga det blir loppan när man skriver jossan med t9) är ett år yngre än Carro. Hon är snäll och rolig. Gillar att pyssla och att måla. Hon är jätte duktig på att måla med färger (nähä?)


Jag är asdålig, jag har inga bilder på oss 3 tsm :(


Carro <3 Många säger att vi är likast spec när jag hade
mörkare hår!!!


Jossan (längst bak) hon i fram är Katrin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0