Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Haha :D

1 par Björnborg trosor
1 par underställs långkalsonger
1 par fleece underställs långkalsonger
1 par ridbyxor (marinblåa mountain horse utan skoning)

1 underställs tröja
1 underställs tröja i flecce
1 rutig munkjacka från Carlings
1 Vinterjacka från St mourits

1 par tunna Kingslands strumpor (blå)
1 par tunna domino strumpor (svarta)
1 par tjocka ridstrumpor från granngården (grårutiga)

1 par Muckboots (jodpurskor med stålhätta) När jag jobbade i stallet och red Gry
1 par läderridstövlar från monutain horse (när jag red Brave)
1 par vinterridstövlar från Treadstone (när jag red Ghost)

1 mössa från Glen Gordon
1 par arbetar/ridvantar från Ejdendals blåvita

Fatta hur mycket kläder jag har på mig varje dag :D :D :D


Smakprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0