Dag 1 - Om mig

Jag heter Frida och är hela 19år (men brukar säga att jag är 17år för att det är mycket yngre) Blond, blåögd och inte alls för tjock eller smal tjej. Jag är född och uppvuxen i den lilla lilla staden Norrtälje som ligger lite avsides från Stockholm. Jag trivs helt okej där, staden har nästan allt man behöver. Just nu bor jag ju här i Garda på Gotland.

Mitt största intresse är hästar och det är ju därför jag hamnat här på ön och gården Sindarve. Hästar har alltid varit någonting som legat mig närmast om hjärtat. Vet inte varför men man blir ju aldrig fullärd i ämnet så det kanske har med det att göra? Eller för att jag alltid har haft hästar omkring mig.

Jag är lite flygrädd men har börjat vänja mig vid Gotlandsflyg nu så det är inte lika läskigt längre.  

Min bästa sida är nog att jag har väldigt lätt att lära mig saker och planera fram dagen logiskt. Min sämsta är att om planeringen ändå inte av någon anledning fungerar rasar dagen ihop ibland känns det som....



Så här såg jag ut när jag var 17 :)  SNYGG <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0