Vad ska jag göra då?

Linda och da praktikanter åkte precis till svartdala för verkning av lite hästar där. Så vet inte riktigt vad jag ska hitta på för tråkigt när de faktist måste jobba på sin rast och jag kan sitta här och blogga ;)

På förmiddagen har jag och Emelie haft gamla stallet vi har gjort iordning hästar för ridning, mockat och allt sånt :) Har även ridit på en väldigt spänd Brave, blåser värsta stormen idag så de bara smällde i ridhuset, skiit jobbigt kan man säga!

Nu väntar lite hästar att få komma hem inför lektionerna som börjar ikväll. Kommer komma in sent ikväll för ska rida Ghost efter, om jag inte hinner innan. Hoppas!


Nää nu ska jag torka av badrums golvet, det har blivit översvämning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0