Sunday!

Det har varit ett soligt Gotland idag, vilket är rätt så nice!

Har påtat lite i nya stallet på morgonen med stalltjänsten :) Red Balsa en sväng i ridhuset vilket var en hit, hon har verkligen DET dock är hennes högergalopp inte jätte rolig men det går.

Har kollat lite i papprerna för hur lektionshästarna ska fördelas och jag ska ha henne vilket gör mig lycklig :D

Efter lunch red Linda och jag ut på en spännande skritt tur med våra grabs. Kom inte så långt pga djup snö och isgata. Så det blev tyvärr mest asfalt, vilket inte är så bra att gå på när hästarna är broddade, blir liksom fel belastning :(

På vägen hem kom det en bil bakifrån som Athos reagerade på och de triggade Ghost så vi höll på att åka ner i diktet men annars vare väll rätt lugnt :D

När vi kom tillbaka var de dags för mig och Linda att ta tag i vårat badrum :O Blenda hade varit där uppe och var inte glad över det hahahahahahahhahahahahaha, riktiga skit grisar!!!!! Men nu är det fint igen :D Försöka hålla det så här nu ;)

Nya praktikaner har kommit Rebecca och Emelie, Rebecca är Lindas kompis och hon har varit här förut. Se vad vi kan hitta på för arbetsuppgifter till dem, hehe...  

PÖZZ <3


Ghost <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0