Hallelålja!

Hejsan! Lunchrast...

På morgonen har Linda och jag gjort klart i gamla stallet. Ridit fram Brave till Lisa. Han har ju varit lite nonchalant mot mig i helgen när jag ridit honom, men nu hade hon trimmat upp honom och fått honom fin i traven.

Blir hoppträning med Ghost för Lisa imorgon istället då det bara var galna hästar och ponnysar med i kvällens grupper som inte gör ett bra intryck på Ghost eftersom han behöver lugn runt sig för att inte explodera...

Så för honom blir det nog skritten. Vid 15 ska vi rida lektion för Sara på fjordsen. Tror de fanns att välja på Limbo, Balsa, Smilla och Bråka. Det blir väll någon av stona jag ska ha ;)


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Masina

Nice blogg :) Kolla på min och lämna gärna ett kommentar ;) puss

2011-02-16 @ 21:22:48
URL: http://masinas.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0