FFFFyyyra!!!

Hallå fan! Har precis varit inne och sett resultatet för RNRs poängjakt för 2010, Ghost och jag kom 4:a :D Värsta nöjd. Vi som bara tävlat några enstaka gånger under våren och då bara klubbtävlingar. Ett guld och tre silver tror jag att det blev för oss. Sedan några pay and jumps med både 0,5p och 1p :D

 
Sån här fick vi förra året när vi kom 6:a.


Idag på förmiddagen har vi ridit hem lite fjords från skogen, det blev en
Grålle, Bråka, Gry och Felix. Alla till hovslagaren. Sedan har Linda och
jag mockat i gamla stallet. Ridit ut på Brave men Lisa, Ingela och Linda...

Nu väntar nog lite mera stalljobb, flytta hästar och sedan ikväll blir det
lektion för Anette på Balsa. Jogga lite på Ghost ska jag också göre....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0