Dag 19 - Det här ångrar jag

Det finns så mycket man ångrar här i livet. Det tycker nog alla. Ibland ångrar jag att jag inte valde till psykologi B men det är en sån liten sak och den kursen har jag möjlighet att läsa på högskola.

Men någonting jag ångrar det är att jag inte redan första gången jag kände att jag inte kom någonstanns med Ghost sökte hjälp direkt. Då skulle vi ha klarat av att hoppa div 2, vi skulle kunnat starta en LA dressyr och jag skulle sattit ett högre betyg i ridningen. Men man blir hemmablind och tror att sin tränare man ridit för länge har rätt.

Men det finns inget ont som inte drar nått gott med sig. Jag är verkligen glad att jag t.ex. tog chansen att ta denna praktikplats och inte sitta hemme och glo hela dagarna och hoppas på ett mirakel, om jag inte tagit detta så vet jag att jag skulle ångra mig något så otrooligt!!! 

Kommentarer
Postat av: julia

VILL DU BLI DAGENS BLOGG? KOMMENTERA MITT INLÄGG! :)

5 VINNARE UTSES!

2011-02-05 @ 00:34:31
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0