Dag 16 - Min första kyss

Är det sånt man lägger på minnet ellej?


Nej jag tänker inte berätta om den.. Däremot kan jag ju berätta om min och Andreas första kyss. För den är väldigt rolig och speciell att prata om ;) nähähä


Det var den 2 december 2008, det var en tisdag och jag satt där i rummet vi hade skåpen på Engy och läste någonting. Plötsligt kommer Andreas in och hämtar någonting. Våra blickar möts och han kommer fram och kysser mig :O hahahahahaha!!! Sen gick han och jag satt kvar som ett fån. Sedan minns jag att Josse kom in och ba kolla på mig och ba fråga "hur äre?" Jag ba Andreas kysste mig precis och hon ba va?....

3 dagar senare blir vi tillsammans :D


Kommentarer
Postat av: Gabbi

nej men gud! fyfan vilken underbar första kyss!! :O :D åh! <3

2011-02-02 @ 23:37:48
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0