Ska snart ut och rida lektion!

Har hoppträning idag på Balsa. Vi skulle hoppabana, spännande :D Se om de går bra :) Inte ridit henne på kanske 2-3veckor?

Efter så ska jag rida ett litet pass på Ghost i ridhuset :) Blir lite bommar och någon sockerbit kanske. Ska försöka reglera galoppen och bli bättre att vara mellan hjälperna. Om det inte går idag att han är stark och dryg alltså så blir det stärkande skrittarbete.

Idag så har vi ridit ut med några hästar och jag fick lille Tamara :) Sedan har vi mockat i hagar och fyllt  vatten. Rätt lugnt och soft =D 



Linda smygfotade min nakenfis i onsdags?

 


Kommentarer
Postat av: Bella

sv, jo jag vet. Men vill fortfarande väga mindre. :P /: Men känns som om jag ska införskaffa mig ett måttband! :D haha <3

2011-04-05 @ 21:15:05
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0