Livet är för kort för att va tjock ;)

Hejhej!

Onsdag idag. Det betyder hoppträning för Lisa. Ska ju självklart rida min stjärna <3 Åhh igår var han så himla duktig. Hade fram lite upphöjda bommar och bom på mark. Skrittade fram genom att gå över bommarna. Jätte bra för hans rumpa att lyfta på bakbenen. Tyckte man kände skillnad i traven sen :D Galoppen helt underbar som vanligt.

Jobbade sedan i skritt med slutna och någon öppna, bakdel och framdelsvändningar. Jätte fin blev han och traven efter var han SÅ fin i.

Hoppträningen med fjordingruppern gick dock inte så bra. Balsa hade tappsko vilket resulterade i en halt häst. Men nu idag fick hon på sig nya skor och Linda och jag red ut på henne och Felix. Ett riktigt konditionspass med mycket trav och skritt. Linda tog även en galopp :D

Bigbrother följer jag fortfarande. Sitter och kollar igenom ALLA avsnitt jag missat och om man jämnför med dom avsnitten med dom avsnitten som är nu var dom första veckorna helt klart bäst :D Synd att inte Patrik åkte ut i söndags för han e en stor 0a. Så på söndag vill jag att Patrik, Madde eller Peter ska åka!

Byebye <3

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Gick hoppningen bra? Nyfiken om han skötte sig:-) Jag har pratat med A-C nu att han kommer hem v. 20...

2011-04-07 @ 15:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0