Vart tog alla fina kläder vägen?

När jag bodde hemma fanns det alltid kläder man ville köpa men aldrig hade råd till föör man köpte massa annat skit för man bara behövde jobba varannan helg, rida max 1häst om dagen och hade hur mkt fritid som helst.

Nu har jag pengar, ingen fritid (eller iof att jobba här är att som vara på ett lååångt ridläger :D ) men nu när jag ska hem och vill ha kläder finns det inga fina kläder kvar :O

Allt är furt furt furt... jag som vill ha det fiiint fiiint fiiint :D Asså som nu på alla kalas vill jag ha någon söt klänning eller topp och leggins. Yeah right! inga i min smak. Funkar ridkläder? Det haar jag ju på mig 24seven ändå!. Och på globen då gåre väll att ha lite Kingsland kläder och man är hemma!

Ne fula kläder är inget och ha. Men jag måste hitta någon ting i civilisationens norrtälje. Ska ju shoppa på onsdag med min vän Bella <3 Åhh vad jag längtar efter henne :D

Men målet till jul är att ha en söt röd topp med en rosett och sedan lacktights übersnyggt! Ville ju ha det redan förra året men hittade ingen så de blev svartleopardmönstrad klänning och lila kofta, söt!!! Haha hittade en ascool klänning på H&M som var gulochsvart leopardmönstrad, den var snygg men de blir nog lite för mycket Pävie Hacker och Lena Johlton på mi då och dom är ju ändå 50+....

5dagar kvar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0