Överansträngd i något muskelfäste vid nyckelbenet?

Råkade säga till Lisa att jag hade ont vid nyckelbenet och självklart ska hon få fram en orsak :D Hur gör de ont, när och vid någon särskild punkt. De är typ när jag mockar jag blir lite trött i armen och när jag lyfter upp den får jag lite ont runt nyckelbenet.

Men det är absolut ingenting jag stör mig av eller har super ont av. De går ju över :D Men hon sa att jag ska ha liniment ikväll och sedan när jag är hemma vila armen och om jag fortfarande har ont gå till läkaren.

Hon tror att de är en liten ansträgdhet i muskelfästet bland musklerna där. Vi har ju fått lite mera att mocka nu när alla hennes hästar hemma är inne och sedan har vi bytt ut några boxar till halm och järngreparna är ju lite tyngre än de vi har när vi mockar spån.

Men nu är all stalltjänst klart för idag. Vet inte vad som händer på eftermiddagen. Jag ska iallafall rida Ghost i ridhuset någonting för det regnar :(

Sedan tror jag vi ska ut med fjordisarna till Svartdala idag.

Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Lyssna på Lisa:-) Var rädd om dig, du ska jobba i många år....Viktigt med Ergonomi och att du gör rätt när du mockar, lyssna på mamma nu:-)

2010-11-21 @ 13:59:18
Postat av: Angelica

haha ne de går nog i ;D

2010-11-21 @ 20:01:33
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0