November

Det är första november idag och jag är fortfarande frisk :D

Linda och jag var uppe i stallet tidigt. Fodrade först i Lisas stall och sedan hos våra hästar. Vi var snabba så imorgon kan vi sova lika länge. Smidigt upplägg kirrar allt :D

Nu väntar vi på lunch, kyckling gryta mums <3

Innan lunch har vi fixat i alla stallen och ridit på våra hästar. Vi har ridförbud på Lisas hästar eftersom vi båda inte är riktigt friska så vi ska bara anstränga oss och rida våra ett tag fram över. Typ till onsdag :D

Först skrittade vi ut en sväng på ängarna/åkrarna här omkring. Sedan red vi i ridhuset åh shit vad fin Ghost var vissa tillfällen. Och höger galoppen WOW! <3 han blev svetti för de är rätt varmt idag och hör och häpna han har typ satt päls där han rakades. Så de blir fram med klippmaskinen en vända till när Lisa kommer hem. Den är just nu på servis och slipning...

Nu efter lunch ska vi ta hem massa fjordingar till lektionerna ikväll och imorgon. Men Linda och jag ska inte rida med för vi ska åka till Havdhem på bålstabliteringskurs (core) fast idag var de endast teori. Imorgon ska vi till Visby och utföra de praktiska :D We gonna be fit for fight ;D;D;D


Fjordisar


Linda muppar sig vid bilen

Min överlednadslåda :D

Ha det gott...

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja de va den verkligen :D

2010-11-01 @ 17:18:16
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0