Mmm godis :D

Linda och jag åkte och köpte godis innan vi fodrade åt hästarna tihi! Så nu äter jag mitt, mums men nästa helg blir det ännu mer. Tror jag och Andreas ska äta på G eller nått och kolla på Bio typ nya Harry Potter. Åhh shiit vilken pressare man var när man var yngre haha :D Typ som folk är med Twilight filmerna och så.. har aldrig fattat mig på den serien, är väll för gammal!!!


Aja men iallafall eftermiddagen fick vi också att gå. Coolast av våra fjordingar var ju Hera. Första gången i sitt liv hon blev tränsad, sadlad och uppsutten. Allt på endag :D haha snacka om coolt psyke. Hon bara accepterade det liksom!

Hektor var lite "hispigare" än Hera men han har ju vart med förr så de var väll därför. Men honom red jag lite på sedan fick Linda rida i ridhuset. Hera red vi bara på stallgången.

Imorgon tycker jag vi ska prova trava iallafall Hektor och sedan rida runt på Hera i ridhuset. Ska se om vi kan splittra på dem så de inte alltid blir omtagna tillsammans!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0