Måndag förmiddag

Igår hade vi ledträning med Hera och Hektor. Hera ska ju ställas ut nästa år eftersom hon blir 3år och se om hon är fin nog att avla på :D Det gick bra med dem båda. Linda och jag är ju proffs!

Sedan på kvällen red jag prins Ghost. Han bråkade till en början med efter mycket övergångar och när jag fick kläm på vänsterskänkeln gick han fint idag ska vi rida lektion för Ingela :D

Nu på förmiddagen har Linda och jag först haft lite stalltjänst som vi dock inte är helt klara med för först red vi ut barbacka på fjords. Jag fick rida Hektor och hon Hera. Sedan red vi ut på Tamara och Pippi. Lisa och Trinity skulle också med men Trin fick värsta atacken när vi skulle iväg så Lisa höll på att åka av så henne blev de ett pass i ridhuset istället.

Nu har vi precis ätit lunch och sen ska vi väll ut och göra klart stallet, ut och fodra fjords och hämta hem fjords. Jag ska rida Miranda 20min för Jackie tyckte hon inte var som vanligt förra veckan och hon ska gå lektion imorgon så då kan de vara bra att hon är fräsch!

Imorgon åker JAG heeem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0