Lunch!

På morgonen har vi gjort klart allt i stallet. Eller jag har Ghost mockning och sånt kvar men de går på ett kick :)

Linda och jag var ute och red en sväng på Ghost och Athos. Skrittade bara och de var lugnt och skönt. När vi kom tillbaka till gården ropade Jackie in oss i Lisas stall och vi red ut på lite hästar. Jag red Britney.

Nu väntar vi på lunch och sedan ska jag ut och leka dressyr med Akilles. Ska hämta hem de små gråa ponnysarna sen också. Se vad dagen sen har att erbjuda :D

Vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: katarina granqvistk

Har du sett Sindarvekadriljen på youtube? Sjukt många fjordingar:-)

Snart ses vi:-)Oscar längtar nu...

2010-11-07 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0