Lite snabbt

Lite snabbt ska jag skriva ihop ett litet inlägg. Idag har de stormat här, regnat och blåst hela dagen. Hästarna har fått stå mycket inne för de svämmar över i hagarna här ju :O

Nu väntar lektion på Gry för Jackie. Igår red jag Gry för Ingela och de gick rätt bra men de är lite antingen eller med den där hästen. Jag får henne väldigt bra framåt nu men då sinnar formen och sedan när jag får formen tappar vi fart. På slutet fick vi dock till de rätt bra :D

Efter lektinonen ska jag ta några varv på Ghost i ridhuset tänkte jag sedan blir de en dusch och sen sova, igår var jag uppe så jäkla sent och kolla på datron, ikväll äre bums i säng. Hoppträning imorgon jö :)

Och Lisa kommer hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0