Laddar upp!

Laddar upp inför hoppträning på Ghost för Jackie :D Vi ska hoppa linjer och lite sånt. Ska bli kul. Jackie har ju ridit Ghost så vet ju ungefär hur han är och hon har ju sett honom hoppa när jag ridit för Lisa så se om han bjjuder på några överaskningar eller är fin <3 han har ju inte hoppat på 2veckor :D

Idag har de varit lugnt. Vi fick hjälp av Sara på förmiddagen så vi har typ slappat galet. Jag red Miranda (fjordsto född-02) imorse för att se om man kunde kräva lite form på henne. Hon har tydligen bara gått lätta barnlektioner senaste tiden så Blenda ville veta om Miranda kommer ihåg hur de är att arbeta. Jag tyckte hon var helt okej och hon gjorde ju som jag sa och hon ställde och böjde nacken. Dock kanske hon inte hade baktrampet där men de kom efter lite galopp. Red kanske bara 20min.

Skulle ha ridit ut på Brave och Athos med Linda men de har regnat och blåst hela dagen, asdryygt.... Så Brave fick gå i skritten. Se om vi kommer ut imorgon. Tror Ghost ska få vila imorgon eller om vi kommer ut på en skrittur också :D <3


På fredag ska jag bada Ghost om de fortfarande är milt. Han e gul just
nu... (bild från december-09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0