I'm a freak bitch, baby!!!

Ahh sitter här på lördagskvällen och planerar min hemkomst kontrollfreak som jag e :D

Packning är ju mitt största problem känner jag. Liten eller stor väska? Liten e ju bra eftersom jag kommer ha en timme till övers i Visby innan jag måste vara på flygplatsen och jag måste bara besöka den där lilla mysiga presentaffären mamma och jag var på när vi var där inne :) har kommit fram till att Angelica fyller år veckan innan mig ju ;)

Ah men en stor är ju bra för då får jag plats med massa. Men egentligen behöver jag inte massa med mig hem till Norrtälje för att de räcker med de viktigaste och kläder har jag ju hemma och sedan har jag ju planerat att shoppa :D massa faktist!

Men de som är bra med att ha storväska med sig hem är att globengrejerna får plats. Men iof har jag massa väskor hemma jag kan fylla, right?

Aja och sedan fullt allvarligt har jag skrivit ett schema hur dagarna typ kommer se ut :)

Tisdag blir jag glad om jag bara hinner se Andreas, äta god middag och bara typ va hos pappa.

Onsdag träffa Bella som jag saknat massa <3 , fika, shoppa? Bella om du vill shoppa med mi skulle jag bli gla <3
på onsdagen ska jag även klippa mig kl 14 i Bergshamra hos Anki och slinga mörka slingor igen :)
tror hon även kommer sätta in lite toning eftersom hon inte blev riktigt nöjd förra gången heller precis som jag. Mitt blonda hår är väldigt dominant :D Äta middag hos morsan?

Torsdag då ska Angelica, Jossan och Mickis komma och fika hos mi <3 GALET vad jag längtat efter dem <3<3<3
galet att vi inte sets sen augusti de har typ aldrig hänt att vi varit ifrån varandra så länge sen vi började 1:an :D
Ja sedan ska farmor och gänget komma och fira mi, galet vad jag saknat min farmor :D

Fredag haha vem ska bli firad då?? Jo Frida :D av mormor och Nalle tihi. Ossian och Enya ska komma också se om deras mamma också följer med och min andra syster Jossan <3 Galet vad jag saknat barnen också.
På kvällen ska Andreas och jag ut och äta middag och se bio typ nya Harry Potter <3

Vem fyller år på lördagen JO FRIDA!!!!!!!!!!! vem ska bli firad ännu en dag då? Jo FRIDA!!!! och de är Globen med Jossan, Angelica och mamma ;D ;D ;D ;D. Shoppa galet till min fina ponnyponke <3

Söndag, gissa vem som ska bli firad? JO FRIDA!!! av vem? jo Andreas familj, super mysigt. Det blir middag hemma hos dom. På dagen ska jag faktist ta mig ner till vigelsjö och träffa mina vänner där Lamis och Michelle <3 har saknat deras pladder sjukt mycket <3 Ghost saknar dem också...

Ja vem vill fylla mina 2sista dagar (måndag och tisdag)???? Åker hem på tisdagen den 30/11 kl 17.10.......

Jag tror de blir så att jag tar de vääldigt lugnt de dagarna och kanske bara myser med lille Oscar och sånt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0