Himmel

Jag har tänkt på en sak. Himlen är alltid och då menar jag ALLTID så jäkla vacker här på ön. Molnen har alltid några roliga former, färgerna skiftar jätte fint ut på himlen och på kvällarna när de är stjärnklart ser himmlen jätte maffig ut. Älskar verkligen att titta upp mot himlen, dag som natt och beundra hur vacker den kan vara. Morgon som kväll <3

Ja de blev inget leka med Akilles idag för på lunchen fick vi reda på att Blenda skulle iväg till stan så vi skulle eftermiddag fodra ute i lösdriften hos fjordingarna. Så jag tyckte de var viktigare att hjälpa Linda så vi blev klara innan mörkret så vi kunde åka ut med bilen och fodra de söta nallebjörnana <3

Juste haha Andreas har spelat tennis i helgen och vunnit alla matcher, vilket proffs va? Hoppas han verkligen blir mera sugen på att åka ut och spela lite matcher så han blir proffset jag drömt om, ha skoja!
Men Bella och jag pratade idag om att OM han skulle bli proffs vill jag bli lyxhustru, köpa en herrgård med massa hästar i Frankrike och sitta vid poolen och dricka champagne och skratta högt och ha värsta sillisarna. Sedan ska de göra en serie om mig som heter Fridas Frankrike :D haha bara en tanke såå.... <3

Nu blire sängen, åh vvet ni den är nybäddad :D



Kass bild för min kamera tar inge bra himmelbilder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0