Hejhej!

Fredag lunch :D

Igår red jag Ghost på kvällen och det gick ju bra. Men målet var ju att han skulle gå lungt men han började bråka i traven så då fick jag rida på honom rätt mycket och liksom få honom att lyssna. Men på slutet när han lugnat ner sig så red jag serpentiner så han fick böja, ställa och bli rak. Han tog halvhalter väldigt bra och blev lång och låg. Blev verkligen jätte fin och man ville bara rida mer mer mer :D haha duktiga ponny <3 Idag får han vila och sedan i helgen har Linda och jag planerat in uteritt ev både lördag och söndag annars blir de iaf någongång och kanske får ta ett pass i ridhuset på honom också...

Nu på förmiddagen har Linda och jag i regnet och blåsten varit nere i Svartdalar och lagat staket, alltid lika kul :D Vi fodrade även fjordsen där nere. Nu på eftermiddagen ska vi till Skogen och fodra åt fjordingarna där. Fix med Hektor och Hera blir de och sedan ledträning med Champis och My. Fullrulle helt enkelt :D

Ska ut och mocka och förbereda foder åt min ponnyponke nu! See yaa!!!!!!!!


2månader sedan jag var hemma 4dagar tills jag kommer tillbaka <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0