Gry var bättre än Ghost

Hej!

Idag red jag ju Gry efter lunch och hon var underbart fin den lilla Sessan. Tycker de har blivit galet kul att rida henne och hon var inte alls jobbig att rida utan en fröjd faktist.

Annat med Ghost nu på kvällen shit vad han biter tag i bettet och drar när man ber honom göra något. Men istället för att släppa håller jag kvar och försöker lossa och efter ett tag kunde jag mjukna och han gick där jätte eftergiven. Hade lite upphöjda bommar vi galopperade över några gånger, red lite olika vägar mot dem och böt galopp. Han var jätte fin :) Nu är han lite avhoppad inför hopplektionen imorgon kväll :)

Fick paket idag av mamma :D Choklad, veckorevyn och sura bublizzar <3 mm gott... Men måste tänka lite vad jag stoppar i mig nu när allt försvunnit på mi! Ska ju hem nästa vecka och gotta galet :D

 Men sparar lite till helgen för man ska unna sig lite ibland :)

Puss och godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0