Gott nytt jul :D

Har ni hört Sean Banans nya jullåt? Fet bra!

Ska berätta lite om eftermiddagen:

Vi mockade klart i Lisas stall sedan tog vi brumen och åkte till Skogen och fodra, klädde på de hästar som ska gå på lektion grimmor. Åkte hem och hämtade Blenda och lastbilen. Lastade in hästar och sånt.

Sedan satte jag lite av Lisas hästar i skritten (Nicko, Bono och Surprise). Efter det borstade jag av Miranda och red henne ca 20min i ridhuset. Hon var väldigt pigg och framåt. Efter galoppen var det nästan som man inte fick stopp på henne. Lyckliga unge som ska rida henne imorgon för Jackie tihi...

Snart ska jag ut och börja göra iordning min pissgula ponny till Ingelas lektion. Rapport om hure gick senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0