För det är ingen vanlig dag:

För det är Angelicas födelsedag <3


Här fotar hon sig med MIN kamera på Galaxy, undra var jag var? hmm...

Skickade sms till henne innan jag gick ut och fodrade åt ridhushästarna haha och hon svarade, är de så kul att fylla år att man går upp tidigt Angelica? :D

På förmiddagen har Linda och jag lämnat Champis och My till svartdala sto+fölen. De gick smärtfritt. Sedan fodrade vi till Svartdala fjordisarna med Blenda. Mockat och lite sånt i nya och gamla stallet. Red ut en sväng på Britta och Akilles. Akilles stackarn hade ett jack i pannan så de rann blod när jag tog in honom, skrutten <3

Jag red Akilles och han skulle testa idag när vi red förbi ett av husen som är lite läskiga att vända hem. Men sicken otur att jag var snabb med smisken :D Britney började väll blåsa upp sig också men henne vill man ju helst inte säga till hon är ju en jävla sur märr som vill döda om man börjar hacka på henne...

Nu har vi precis ätit lunch och kladdkakan jag bakade igår (godast idag) Linda och jag ska ut och rida på våra grabbar snart också. Sedan leka med 3åringar, yeay!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

thihi :D<3

Och undra vrf jag har din kamera :S men vaaar är frida?? boorta :S

Haha jaa det är klart :D ne men man måste ju jobba även om man fyller år;)

2010-11-20 @ 19:20:37
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0