Det snöar

Sitter här med 2st underbara hundar hemma hos mamma. Har inte träffat Flora sedan jag åkte till Sindarve (15augusti) och Oscar har jag inte träffat på 2månader <3 Tyckte båda såg så små och söta ut jämfört med Jenka och Jazza som är storpudlar. Se hur Nittris ser ut :D

Hon kommer nog hem nu btw...

Idag har dagen rullat på och Norrtälje har inte förändrats ett dugg... träffat en Bella och lunchat på Tullen med na. Vi har även shoppelishoppat. Bella spenderade massa pengar :O vilken brutta asså! Jag nöjde mig med hårborste, en väska och en grej till A...

Dagen började iof sig inte så bra insnöad och inparkerad. Åh de är ju alltid lite klurigt att köra en storbil. Tur att mammas bil piper när man backar annars skulle en viss Volvo fått en putt idag.

Sedan har jag ju klippt mi idag och slingat lite mörkare i håret igen. Försöker få en mer mörkblondton på håret platina känns lite 2008...

Det är verkligen inte kul med snö påvägen hem låg jag i max 50 och typ satt i rutan för att se något. Var glad över att mamma har en nybil med alla finesser så man vet att man är säker så att säg :D

Ätit god mat nu hos mammsen och ligger och myser med Oscar nu som sagt. Avrådde Andreas att åka hit ikväll pga snön. Men vi ska ses imorgon igen :D Helt underbart att vara med honom igen <3

Imorgon ska jag åka till slottet här i Penningby och hälsa på Alexis och My.z ska även rida en PRE vid namn Aragon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0