Dageen

Vaknade rätt tidigt för att va hemma :D Åt frukost mm risgrynsgröt, juligt va? Mamma plockade fram lite gamla ridkläder till mi då jag inte tagit med mi några från Gotland!

Sedan åkte vi till slottet som ligger i närheten av oss och där våra hästar står (My.Z och Alexis) började med att rida mammas Alexis lite barbacka på banan ca 15min skritt. Snöade rätt mkt men de var mysigt att rida Alexis igen <3


Visst sere kul ut?


Men hon e fin lilla Lexan <3

Sedan fick jag prova rida A-Cs PRE, 4åriga Aragon :) Han var rolig. Dock något oblanserad och behövde drivning. Han hade liksom inte förstått detta med att gå framåt. Men jag tyckte att han jobbade på bra i snön och jag får rida honom mera om jag vill :D Skulle vara kul när det är bättre väder förhållande. Mamma var så fokuserad på att titt när jag red så inga kort tyvärr :(

SEN åkte mamma och jag hem till henne och fixade oss för att sedan åka till Norrtälje och luncha med Andreas på Antep :D mm.. god mat och efterätt.


Kul att ingen sa att min fläta gott upp... :-(

Efter lunchen åkte jag vidare till lägenheten och fixade iordning för att tjejerna skulle komma på födelsedagsfika :D fixade ihop en tårta på 20min. Resultatet:


Före, mm goa ingridienser huh?


Efter (dock åt vi inte i köket sen)


populär tårta?


Tjejerna blev GALNA!!!

Ja när tjejerna kommit iväg i snö yran efter velning vad de egentligen skulle ta vägen, spinning eller pizza? Så blev de lite middag hos pappa och sedan stressa ihop ännu en tårta som blev lite finare tyckte jag :D Fick jätte fina presenter <3


Tåårta nr 2 :D


Nu är det dags att sova imorgon blir de ännu en dag med firande och mys med pojkvännen min <33
Bla träffa Gudbarnen, systrar, mormor, ska även äta middag ute och gå på bio, shoppa lite (SKOOR) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0