Väntar på min pusse ponny <3

Ghost gick på fint på transporten och han anländer typ 00.00 inatt :D Så jag sitter och vakar, tyyp <3

Så vad gör jag nu för att inte somna:

1. Har fixat manikyr på mina naglar, som såg förjävliga ut, nu ser de iaf anständiga ut.

2. Sitter och irriterar mig över bilder och statusar på facebook. Bla från en brud jag älskar
att irritera mig på. Jag säger bara. Trevliga bimbo utan fett, följ mitt råd och ät dig mätt. Istället
för din jävla naturdiet :O:O:O:O

3. Irriterar mig även på Kenza och hennes jävla biff till pojkvän att de varit ute nästan där jag bott
och plockat blåbär!!! Asså vafan är grejen?




Ignorera den jävla höger skänkeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0