Vad jag undviker när jag är här!

1. Jag undviker att läsa bloggar där jag vet bloggaren ofta skriver om sin pojkvän och liknande. Så Blondinbella och Kenzas blogg får fetting dissen av mig just nu! Jag blir typ arg och irriterad när jag läser om folks perfekta förhållanden :S Så sitter man här på Gotland och vet att man lämnat pojkvännen hemma fast jag blivit erbjuden jobb "hemma".

2. Undviker att läsa statusar på facebook som innehåller hjärtan eller ordet älskling. Även logginlägg som skrivs par emellan... Ja samma reaktion som ovan typ!

Haha 2saker jag undviker? Kändes  som jag skulle få till en hel lista!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du trivs bra på Gotland :)

2010-08-21 @ 10:26:29
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0