Usch då!

Hejhej!

Gick upp väldigt tidigt och var redan försenad. Så blev inte mycket frukost eller vätska på morgonen. Åkte ner till stallet och kände mig lite hängig men tänkte när jag kommer upp på hästryggen kommer jag piggna till. Kände mig lite snurrig under framridningen och hade liksom ingen muskelstyrka.

Blev anfådd väldigt snabbt och kunde inte kontrollera mina andetag. Jag brukar inte bli anfådd på framridningen utan endast om man hoppar en snabb och lång bana så tyckte de kändes jätte konstigt. Hoppade lite. Ghost var stark och jag hade ingen styrka att hålla in honom. Kände mig svimfärdig och illa mående och fick avbryta lektionen :(

Tråkigt men man ska inte utmana ödet. Verkligen synd eftersom de här är sista hoppningen innan Gotland. Förhoppningsvis så kommer den här känslan släppas snart. Har druckigt lite festis och vatten och även ätit äpple.

Snart ska jag och goiga Oscar åka ner till stallet igen och träffa Michelle och Lamis. De ska rida Ghost lite och vi ska även fika lite gottigt :D


Hästar på Sindarve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0