Tillbaka!

Hejhej!

Sitter i mitt rätt mysiga rum här på Gotland! Har ätit lite middag och funderar starkt på att ta en daim men vet inte om jag orkar. Drack 2koppar kaffe och kaffe mättar! Men daim är gott och vem säger inte nej till en daim?


Idag har vi löshoppat 9hästar :O Jag var med när vi löshoppade 2 :) Pella och lille Prillan. Har ridit min projekt häst Karamell som jag ska rida till nu under hästen. Hon ska vara en ridbar lektionhäst efter jul. Idag red jag kanske 15min på banan i alla gångarter och sedan skrittade vi ut kanske 20min.

Igår red jag henne för Jossan som jobbar här men snart ska sticka till Hippologen på Strömsholm, Hon har typ fått tagit hand om mig nu i veckan så jag ska hitta rätt och sånt :D

Karamell är rätt rolig att rida. Hon är ju fjording och sto så hon har lite egna ideer och mat är gott tycker hon!

Idag har jag även skrittat fram Akilles till Ingela som är hippolog och jobbar här. De tränar till någon dressyrtävling som är nästa lördag tror jag? Igår skrittade jag ut honom och han var riktigt trevlig att rida ut på :D

I dagarna har jag även ridit Betty en tillridnings ponny Lisa har. Hon är maxad D-ponny och super rolig att rida. I torsdags red jag ut på henne med Jossan. Vi travade och skrittade. Hon var lite spänd i början men slappnade av allt eftersom. 

Igår red jag Betty i ridhuset och de kändes verkligen bra. Fick jätte bra bjudning i alla gångarter och Lisa sa ingenting om vad jag skulle tänka på så de såg nog antagligen bra ut :D 

I torsdags red jag även Britney på ridbanan. Fick lite tips av Lisa och så. Lisa red henne även innan jag skulle rida så fick en lösgjord häst :D Idag gick Britney i skrittmaskinen.

Ja de var väll allt :D

Imorgon åker min snutte gubbe Ghost från fastlandet hit så han kommer på måndag morgon, tidigt!!!



Kommentarer
Postat av: Bella

okej då vet jag! :D haha



Mene åååh, fan jag måste komma ner o hälsa på dig! :D<3

2010-08-22 @ 08:03:22
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/
Postat av: Sandra Bergström

Heej:)

nejmen är det sant, har du flyttat till Gotlan. Gud va roligt!

Jag har träffat en kille som kommer därifrån så då kanske man kan komma och hälsa på någon gång, vore skoj:) Kram

2010-09-01 @ 22:06:23
URL: http://sandraabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0